HTTPS:// EPE. EDEBE. COM/ CONTENT/ VIEW/27672/0/0/HTML5/ INDEX.HTML
https:// infovaticana. com/2013/11/24/que-é-a-liturxia-de-a-palabra/
42: Que libros da Biblia úsanse na Misa:
LITURXIA DA PALABRA:
Escoitamos a Deus, que se nos dá como alimento na súa Palabra, e respondemos cantando, meditando e rezando.
Comprende: Primeira Lectura – Salmo Responsorial – Segunda Lectura – Aleluia – Evanxeo – Homilía – Credo – Oración universal.
Primeira lectura No Antigo Testamento, Deus fálanos a través da historia do pobo de Israel e dos seus profetas.
Salmo Meditamos rezando ou cantando un salmo.
Segunda lectura No Novo Testamento, Deus fálanos a través dos apóstolos.
Evanxeo O canto do Aleluia disponnos a escoitar a proclamación do misterio de Cristo. Ao finalizar aclamamos dicindo: “Gloria a ti, Señor Jesús”.
Homilía O celebrante explícanos a Palabra de Deus.
Credo Despois de escoitar a Palabra de Deus, confesamos a nosa fe.
Oración dos fieis Rezamos uns por outros pedindo polas necesidades de todos.
43,2: Extraer as claves de interpretación dos libros bíblicos:
CAPÍTULO III INSPIRACIÓN DIVINA DE LA SAGRADA ESCRITURA E A súa INTERPRETACIÓN
Establécese o feito da inspiración e da verdade da Sacra Escritura
Resultado de imaxes para interpretació n dos libros bà blicos
11. As verdades reveladas por Deus, que se conteñen e manifestan na Sacra Escritura, consignáronse por inspiración do Espírito Santo. a santa Nai Iglesia, segundo a fe apostólica, ten por santos e canónicos os libros enteiros do Antigo e Novo Testamento con todas as súas partes, porque, escritos baixo a inspiración do Espírito Santo, teñen a Deus como autor e como tales entregáronselle á mesma Iglesia. Pero na redacción dos libros sacros, Deus elixiu a homes, que utilizou usando das súas propias facultades e medios, de forma que obrando O neles e por eles, escribiron, como verdadeiros autores, todo e só o que O quería.
Como hai que interpretar a Sacra Escritura
Resultado de imaxes para interpretació n dos libros bà blicos
12. Habendo, pois, falado Deus na Sacra Escritura por homes e á maneira humana, para que o intérprete da Sacra Escritura comprenda o que O quixo comunicarnos, debe investigar con atención o que pretenderon expresar realmente os hagiógrafos e quixo Divos manifestar coas palabras deles.
Para descubrir a intención dos hagiógrafos, entre outras cousas hai que atender a “os xéneros literarios”. (…) Pois para entender rectamente o que o autor sacro quixo afirmar nos seus escritos, hai que atender coidadosamente tanto ás formas nativas usadas de pensar, de falar ou de narrar vixentes nos tempos do hagiógrafo, como ás que naquela época adoitaban usarse no trato mutuo dos homes.
E como a Sacra Escritura hai que lela e interpretala co mesmo espírito con que se escribiu para sacar o sentido exacto dos textos sacros, hai que atender non menos diligentemente ao contido e á unidade de toda a Sacra Escritura, tendo en canta a Tradición viva de toda a Igrexa e a analogía da fe*.
Condescendencia de Deus
Resultado de imaxes para interpretació n dos libros bà blicos
13. Na Sacra Escritura, pois, maniféstase, salva sempre a verdade e a santidade de Deus, a admirable “ condescendencia” da sabedoría eterna, (…). Porque as palabras de Deus expresadas con linguas humanas fixéronse semellantes ao fala humana, como noutro tempo o Verbo do Pai Eterno, tomada a carne da debilidade humana, fíxose semellante aos homes.
Principio de interpretación que suxire que as pasaxes máis claras das Escrituras deben ser utilizados para interpretar os máis difíciles ou complexos
No hay comentarios:
Publicar un comentario
0 puntos en caso de plagios