lunes, 6 de junio de 2022

1º ESO: T. 9: TALLER INTELIXENCIAS: I. EMOCIONAL: SENTIMENTO DE FORTALEZA.

 

 



Completa  as palabras que faltan que correspondan.

 cristiá é a chamada que fai Xesucristo a cada cristián para construír o Reino de Deus na terra.

Os sete  sacramentos da  Iglesiacatólica son: Bautismo, Confirmación, Eucaristía, Perdón, Unción, 

 e Matrimonio

Tres vocacións particulares dentro da vocación cristiá xeral son o sacerdocio, matrimonio e consagración 

.

Os  sacramentos do 

 son Bautismo, Confirmación e Orde, porque neles recíbese a forza do Espírito Santo con carácter  indeleble.

A Confirmación é o 

 da celebración dun novo  Pentecostés.


INTELIXENCIA EMOCIONAL: O sentimento de fortaleza

 O sentimento de fortaleza consiste en experimentar unha forza física ou de ánimo, para superar os problemas e ser constante en practicar o ben.


Reflexiona e investiga

 1 Ordenade as palabras subliñadas e escribide os dons do Espírito Santo: A fortaleza é un dos sete does ou disposicións que concede o Espírito Santo aos cristiáns, especialmente nos  sacramentos:  riasabidu,  toentendimien,  joconse,  forzatale,  nciacie,  edapid e  morte  ed  osDi ( Is 11, 1-2). 

 2 Distribuírvos en grupos e describide un exemplo de fortaleza humana e cristiá: arriscar a propia vida por salvar a outro que se está afogando; axudar nun incendio ou unha inundación; escalar o Everest; superar unha limitación física… 

Para inspirarvos  podeis buscar na internet o vídeo da historia de Tony  Meléndez. 

https://www.youtube.com/watch?v= mSf2 S3 ov09I


«A fortaleza é a virtude moral que asegura nas dificultades a firmeza e a constancia na procura do ben. Reafirma a resolución de resistir ás tentacións e de superar os obstáculos na vida moral. A virtude da fortaleza fai capaz de vencer o temor, mesmo á morte, e de facer fronte ás probas e ás persecucións» (Catecismo da Igrexa católica, 1997, nº 1808). Ponche no seu lugar e expresa a túa creatividade.


3  Imagínad que vós sodes a persoa do exemplo que  habeis elixido. Escribide unha frase ou poesía para dar grazas a deus pola vosa fortaleza, ou para expresar os sentimentos que teriades por axudar ou superar o problema. 

Axudádevos do seguinte texto e das tarxetas debuxadas. «Eu ámoche, Señor; ti es a miña fortaleza; Señor, a miña roca, o meu alcázar, o meu liberador. Divos meu, pena miña, refuxio meu, escudo meu, a miña forza salvadora, o meu baluarte» (Sal 18, 2-3). 4 Decorade cada grupo a vosa frase ou pensamento en forma de tarxeta. Ser orixinais! Despois,  preséntadla e  explícadla á clase

No hay comentarios:

Publicar un comentario

0 puntos en caso de plagios

1º BAC: T.5.1: D.S.I.,PÁG. 92, 6,7,8.

      Definir para qué se reflexiona, a quién se dirige y  quién es su responsable: Principios y Valores de DSI from  AMNI2012 https://es.ca...