miércoles, 15 de diciembre de 2021

4º ESO: T.3: TALLER DE INTELIXENCIAS MÚLTIPLES: A miña INTELIXENCIA ESPIRITUAL + A miña INTELIXENCIA EMOCIONAL

 

 Espiritualidade e agradecemento


 O agradecemento consiste en recoñecer e dar as grazas por algún favor ou beneficio recibido: a visita dun amigo cando estamos enfermos, a axuda de Deus na nosa historia diaria… Para desenvolver a dimensión espiritual, é necesario ser agradecido con Deus, cos demais, coa vida e cun mesmo.


 Reflexiona e aplica na túa vida


 1 Le e, despois, contesta no teu  pc.Resultado de  imaxes para Espiritualidade e agradecemento


O agradecemento salva.


 Unha vez, Jesús curou a dez  leprosos, pero soamente un deulle as grazas: «Un deles, vendo que estaba curado, volveuse encomiando a Deus a grandes berros e prostrouse aos pés de Jesús, rostro en terra, dándolle grazas». Por iso, Jesús púxolle como exemplo de persoa de fe: «Levántache, vaiche; a túa fe salvouche» ( Lc 17, 15-16 e 19).


 Cantar a Deus é unha forma de adoralo e darlle grazas: «É bo dar grazas ao Señor e tocar para o teu nome, oh Altísimo; proclamar pola mañá o teu  misericordia e de noite a túa fidelidade, con arpas de dez cordas e laúdes, sobre  arpegios de  cítaras» (Sal 92, 2-4). 


 a) Que persoas e que motivos tes para dar as grazas?


  b) Como expresou o  leproso o seu agradecemento? Para que lle serviu? 


  c) Que persoa axúdache máis? Demóstraslle o teu agradecemento? Como? 


 d) Cantaches algunha vez a Deus para darlle as grazas? Por que? 


Viaxa ao teu interior e comparte a túa experiencia


2 Busca na internet a canción «Marcela Gándara – Vin adorarche».


 Escóitaa en silencio e cos ollos pechados. Deixa que a música #encher o teu interior de paz, fe, agradecemento a Deus…


Resultado de  imaxes para Espiritualidade e agradecemento


https://www.youtube.com/watch?v= xPhKDlThow4


 


Ti es a luz


Que brillou nas tebras


Abriu os meus ollos puiden ver


O meu corazón adora a túa fermosura


Esperanza de vida es ti


Vin adorarche, vin prostrarme


Vin dicir que es o meu DEUS


Só ti es grande, só ti es digno


Es asombroso para o meu


Ti es o Rey


Grandemente exaltado


Glorioso por sempre Señor


Ao mundo que creaches humilde viviches


E pobre fixéchesche por Amor


Vin adorarche, vin prostrarme


Vin dicir que es o meu DEUS


Só ti es grande, só ti es digno


Es asombroso para o meu


Vin adorarche, vin prostrarme


Vin dicir que es o meu DEUS


Só ti es grande, só ti es digno


Es asombroso para o meu


Nunca saberei canto custou ver a miña maldade sobre esa cruz


Vin adorarche, vin prostrarme


Vin dicir que es o meu DEUS


Só ti es grande, só ti es digno


Es asombroso para o meu


Vin adorarche, vin prostrarme


Vin dicir que es o meu DEUS


Só ti es grande, só ti es digno


Es asombroso para o meu


Vin adorarche, vin prostrarme


Vin dicir que es o meu DEUS


Só ti es grande, só ti es digno


Es asombroso para o meu


 3 Volve escoitar a canción e le a súa letra.


 4 Conta a túa experiencia á clase: 


a) Para que che serviu esta actividade? 


b) Que sentimentos espertouche a canción? 


c) Que descubriches para ser máis agradecido? 


E para desenvolver a túa espiritualidade? 


O sentimento de aproveitar o tempo


O sentimento de aproveitar o tempo é sentir o paso do tempo e a necesidade de empregalo ben. É a felicidade que sente ao comprobar como se realiza no tempo o noso proxecto de historia. 


 Reflexiona con información 


1 Le ao revés as palabras subliñadas e, despois, contesta na túa  pc:  


«Con gratitude en toda ocasión e en todo lugar» ( Hch 24, 3). O cristián debe aproveitar e vivir ao máximo cada momento da súa vida «No cristianismo o tempo ten unha importancia fundamental. Dentro da súa dimensión créase o  odnum, no seu interior desenvólvese a  airotsih da  nóicavlas e a  nóicanracne (…). En  otsircuseJ, Verbo encarnado, o tempo chega a ser unha dimensión de Deus, que en si mesmo é eterno» (Papa San Xoán Paulo II: Carta  apostólica  Tertio  millennio  adveniente —#Ante o terceiro milenio—, 1994,  n.º 10).


 a) Por que o tempo é fundamental para os cristiáns?


  b) Por quen chega a ser o tempo unha dimensión de Deus? 


 


Dialoga e expresa a túa creatividade 


2 Contesta e dialoga cos teus compañeiros e compañeiras:


 a) Como síntome cando perdo o tempo e estou aburrido?


  b) E cando aproveito o tempo estudando?


  c) Que sentimento vivo cando dedico tempo a axudar aos demais? 


 d) E cando realizo a actividade que máis me gusta? 


3 Realiza unha tarxeta cun consello para empregar ben o tempo. Axúdache dos exemplos.


  https://www.canva.com/


 Aproveita o tempo e sentirás que alcanzas as túas metas.


 Aproveita o tempo e sentirasche ben contigo mesmo.

No hay comentarios:

Publicar un comentario

0 puntos en caso de plagios

1º BAC: T.5.1: D.S.I.,PÁG. 92, 6,7,8.

      Definir para qué se reflexiona, a quién se dirige y  quién es su responsable: Principios y Valores de DSI from  AMNI2012 https://es.ca...