https:// epe. edebe. com/ content/ view/27672/0/0/html5/ index.html
https:// epe. edebe. com/ content/ view/27672/0/0/html5/data/01_015_ act_final_1/ index.html
1 Indica con que relato do Xénese sobre a creación do ser humano correspóndese cada afirmación.
2 Escribe a que se refire cada unha destas dimensións e con que ou con quen se relaciona a persoa mediante cada dimensión.
NEFES: – Relación con
BASEAR: – Relación con
RUAH: – Relación con
3 Escribe o nome de cada unha destas intelixencias e un exemplo de habilidade ou capacidade que a caracterice.
Intelixencia :
Intelixencia :
Intelixencia :
4 Escribe unha noticia sobre algunha persoa que dedique a súa vida para atender a aqueles a quen a sociedade discrimina e como crees que debe ser un día da súa vida.
Pregunta 1
En que libro da Biblia nárrase a Creación?
Nos Evanxeos
No libro de Tobías
Xénese
Pregunta 2
Como se denomina a postura que nega a evolución das especies ao interpretar literalmente os capítulos do Xénese?
Creacionismo
Evolucionismo
Negacionismo
Pregunta 3
Como se denomina a teoría que afirma que unhas especies proveñen doutras mediante cambios xenéticos?
Creacionismo
Teoría da evolución
Teoría celular
Pregunta 4
Relaciona cada termo hebreo cunha das dimensións da persoa que nos presenta o Antigo testamento.
Basear
Ruah
Nefes
A presenza de Deus no ser humano.
Relación con Deus.
O eu do home, o centro da conciencia.
Relación co mundo e cos demais seres vivos.
O ser humano na súa dimensión terrea e limitada.
Relación co outro, con todos os seres humanos.
Pregunta 5
Relaciona os conceptos espírito, corpo e alma cos termos hebreos correspondentes.
Espírito
Corpo
Alma
Nefes
Ruah
Basear
Pregunta 6
Relaciona.
Intelixencia visual-espacial
Intelixencia lingüístico-verbal
Intelixencia interpersoal
Dominio da linguaxe falada e escrita.
Destreza no uso da linguaxe para alcanzar obxectivos concretos.
Capacidade para aprender idiomas.
Dominio da percepción espacial.
Capacidade de crear experiencias visuais.
Precisión na relación cos obxectos.
Capacidade para coñecer e manexar os estados de ánimo, motivacións ou intereses dos outros.
Influencia emocional sobre os demais.
Traballo eficaz con persoas.
Pregunta 7
Relaciona.
Intelixencia corporal- cinestésica
Intelixencia musical
Intelixencia naturalista
Capacidade para coñecer e reflexionar sobre o mundo dos seres vivos, e habilidade para interactuar con eles.
Destreza para distinguir, clasificar ou recoñecer as diferentes especies.
Capacidade de empregar partes do corpo de maneira creativa e produtiva.
Habilidade no manexo eficaz de obxectos.
Boa motricidade fina e/ou grosa.
Capacidade de interpretar, compoñer e apreciar pautas musicais.
Destreza no uso do ton e o ritmo.
Sensibilidade auditiva
Este comentario ha sido eliminado por el autor.
ResponderEliminar