lunes, 15 de noviembre de 2021

2ºeso: T. 1: SINTESÍS + AVALIACIÓN COMPETENCIAL: 1 A 3.

  https:// epe. edebe. com/ content/ view/27672/0/0/html5/ index.html


https:// epe. edebe. com/ content/ view/27672/0/0/html5/data/01_015_ act_final_1/ index.html


1 Indica con que relato do Xénese sobre a creación do ser humano correspóndese cada afirmación.


 



 




 2 Escribe a que se refire cada unha destas dimensións e con que ou con quen se relaciona a persoa mediante cada dimensión.


NEFES:  – Relación con


BASEAR:  – Relación con


RUAH:  – Relación con


3 Escribe o nome de cada unha destas intelixencias e un exemplo de habilidade ou capacidade que a caracterice.


Intelixencia  :



Intelixencia :



Intelixencia :



4 Escribe unha noticia sobre algunha persoa que dedique a súa vida para atender a aqueles a quen a sociedade discrimina e como crees que debe ser un día da súa vida.


Pregunta 1

En que libro da Biblia nárrase a Creación?


Nos Evanxeos

No libro de  Tobías

Xénese


Pregunta 2

Como se denomina a postura que nega a evolución das especies ao interpretar literalmente os capítulos do Xénese?


Creacionismo

Evolucionismo

Negacionismo


Pregunta 3

Como se denomina a teoría que afirma que unhas especies proveñen doutras mediante cambios xenéticos?


Creacionismo

Teoría da evolución

Teoría celular


Pregunta 4

Relaciona cada termo hebreo cunha das dimensións da persoa que nos presenta o Antigo testamento.


Basear

Ruah

Nefes

A presenza de Deus no ser humano.

Relación con Deus.

O eu do home, o centro da conciencia.

Relación co mundo e cos demais seres vivos.

O ser humano na súa dimensión terrea e limitada.

Relación co outro, con todos os seres humanos.


Pregunta 5

Relaciona os conceptos espírito, corpo e alma cos termos hebreos correspondentes.


Espírito

Corpo

Alma

Nefes

Ruah

Basear


Pregunta 6

Relaciona.


Intelixencia visual-espacial

Intelixencia lingüístico-verbal

Intelixencia interpersoal

Dominio da linguaxe falada e escrita.

Destreza no uso da linguaxe para alcanzar obxectivos concretos.

Capacidade para aprender idiomas.

Dominio da percepción espacial.

Capacidade de crear experiencias visuais.

Precisión na relación cos obxectos.

Capacidade para coñecer e manexar os estados de ánimo, motivacións ou intereses dos outros.

Influencia emocional sobre os demais.

Traballo eficaz con persoas.


Pregunta 7

Relaciona.


Intelixencia corporal- cinestésica

Intelixencia musical

Intelixencia naturalista

Capacidade para coñecer e reflexionar sobre o mundo dos seres vivos, e habilidade para interactuar con eles.

Destreza para distinguir, clasificar ou recoñecer as diferentes especies.

Capacidade de empregar partes do corpo de maneira creativa e produtiva.

Habilidade no manexo eficaz de obxectos.

Boa motricidade fina e/ou grosa.

Capacidade de interpretar, compoñer e apreciar pautas musicais.

Destreza no uso do ton e o ritmo.

Sensibilidade  auditiva

1 comentario:

0 puntos en caso de plagios

1º BAC: T.5.1: D.S.I.,PÁG. 92, 6,7,8.

      Definir para qué se reflexiona, a quién se dirige y  quién es su responsable: Principios y Valores de DSI from  AMNI2012 https://es.ca...